Even voorstellen
Ik ben Debby van Dongen, geboren in Oud Gastel en woon in Almere samen met mijn vriend Marien.
De afgelopen 20 jaar heb ik werkervaring opgedaan in verschillende ondersteunende functies in uiteenlopende branches. Het merendeel van deze functies heb ik uitgeoefend in de financiële dienstverlening.
In mijn rol als ondersteuner van relatiemanagers, projectmanagers en product-owners heb ik veel administratieve én organisatorische taken uitgevoerd. Deze opgebouwde expertise wil ik graag als virtual assistant tot uitvoering brengen.
Mijn kracht ligt in het organiseren én faciliteren van evenementen en bijeenkomsten en het structureren van de administratie. Ik werk gestructureerd, heb oog voor detail en zorg ervoor dat alles op rolletjes verloopt. Workshops, trainingen en/of teamactiviteiten worden door mij tot in detail geregeld. Verder ben ik inzetbaar op administratieve- en financiële werkzaamheden. Deze taken voer ik met de nodige zorgvuldigheid uit.
Vrije tijd
Al jaren ben ik een Formule 1 fan. Het geluid van brullende motoren en de geur van brandend rubber vind ik heerlijk. Zo nu en dan bezoek ik een race, in Europa of ver daar buiten. Verder ga ik graag met de motor op pad. Lekker toeren! Ik vind het leuk om taarten en cakes te bakken. Ook geniet ik van gezellig eten met vrienden en familie.
Wat anderen zeggen over mij
“Debby is mijn Public Cloud team begin 2018 komen versterken. Mijn team bestond op dat moment vooral uit engineers en architecten en ik had behoefte aan administratieve ondersteuning. Debby heeft destijds de administratie rondom inhuur en facturatie van externe medewerkers goed op orde gebracht. Op ieder moment had ik vanaf dat moment inzicht in hoeveel budget er al verbruikt was en welk budget ik voor een komende periode nodig had. Daarnaast konden alle binnenkomende facturen gecontroleerd worden tegen de gewerkte uren.
Naarmate de tijd vorderde nam Debby steeds meer taken op zich zoals het organiseren van social events, demo’s, hackathons en heeft ze de organisatie rondom het leerprogramma waarvoor mijn team verantwoordelijk was volledig naar zich toe getrokken. Het betrof een omvangrijk programma met meer dan 250 deelnemers verspreid over 20 3-daagse cursussen. Debby controleerde of kandidaten voldeden aan de eisen voor toelating en boekte locaties, stemde met de knowledge provider de trainingsdata af, onderhield contact met HR en beantwoordde vragen van cursisten.
Al snel bleek dat Debby een uitzonderlijk talent had voor het organiseren van events en cursussen en ook uit andere delen van de organisatie werd ze gevraagd soortgelijke events te organiseren.
Ik kan Debby eenieder aanraden die taken heeft waaraan hij/zij niet toekomt en graag ondersteund wil worden. Debby is goed in staat haar mannetje te staan in een technisch gedreven omgeving. ”
“Debby heeft ons een aantal weken geholpen bij het opstarten van een nieuwe vestiging op een nieuwe locatie. Dat deed zij met veel plezier. In de flow van de dag moest zij veel schakelen en switchen tussen verschillende onderwerpen en prioriteiten. Dat was zeker een grote hulp bij de verandering en vernieuwing in onze operatie.”